EĞİTİM FAKÜLTESİ / TEMEL EĞİTİM / SINIF EĞİTİMİ
Etkili Türkçe Öğretimi Yaklaşımları
ÇAYIR AYBALA, DEĞİRMENCİ GÜNDOĞMUŞ HATİCE, Yayın Yeri:Nobel, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:442, ISBN:978-625-427-237-0,
Türkçe Öğretimine Genel Bir Bakış
DEĞİRMENCİ GÜNDOĞMUŞ HATİCE, ÇAYIR AYBALA, Yayın Yeri:Pegem Akademi, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:728, ISBN:978-625-7676-01-4,
Çocuk Edebiyatı
ÇAYIR AYBALA, DEĞİRMENCİ GÜNDOĞMUŞ HATİCE, Yayın Yeri:Nobel, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:305, ISBN:978-625-406-944-4,
Özel Eğitim ve Kaynaştırma
ÇAYIR AYBALA, Yayın Yeri:Eğiten Kitap, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:391, ISBN:978-625-7083-15-7,
MUSLIM WOMEN’S CONTRIBUTIONS TO SOCIETY
USLU DİVANOĞLU SEVİLAY,AKIN ŞEYMA,ÇAYIR AYBALA, Yayın Yeri:FAJAR ULUNG SDN.BHD., Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:21, ISBN:978-967-2041-10-8,
EDUCATIONAL RESEARCH AND PRACTICE
BALCI EMİNE,ÇAYIR AYBALA, Yayın Yeri:St. Kliment Ohridski University Press, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:8, ISBN:978-954-07-4271-7,
MUSLİM WOMEN’S CONTRİBUTİONS TO SOCİETY
ÇAYIR AYBALA,YILDIZ MEHMET SAMİ,USLU DİVANOĞLU SEVİLAY, Yayın Yeri:FAJAR ULUNG SDN. BHD., Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:328, ISBN:978 – 967 – 2041 – 10 – 8,
1 - Elementary school students' metaphor perceptions of foreign students
ÇAYIR AYBALA, BALCI EMİNE , Yayın Yeri:African Educational Research Journal , 2023
Uluslararası Hakemli ERİC Özgün Makale2 - İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Metin Türüne Göre Okuma Hatalarının İncelenmesi
DEĞİRMENCİ GÜNDOĞMUŞ HATİCE, ÇAYIR AYBALA , Yayın Yeri:Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi (Online) , 2023
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale3 - Disgrafili Öğrencilerin Yazma Hatalarının İncelenmesi
ÇAYIR AYBALA, DEĞİRMENCİ GÜNDOĞMUŞ HATİCE , Yayın Yeri:THE JOURNAL OF INTERNATIONAL EDUCATION SCIENCE , 2023
Uluslararası Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Özgün Makale4 - ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN ÖĞRENCİLERİN YAZMA GÜÇLÜKLERİNİN BELİRLENMESİ
ÇAYIR AYBALA, BALCI EMİNE , Yayın Yeri:Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi , 2023
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün MakaleÇAYIR AYBALA, BALCI EMİNE , Yayın Yeri:Educational Research and Reviews , 2023
Uluslararası Hakemli ERİC Özgün Makale6 - Disleksi Hakkında Öğretmen Görüşleri: Nitel Bir Çalışma
ÇAYIR AYBALA, DEĞİRMENCİ GÜNDOĞMUŞ HATİCE , Yayın Yeri:RumeliDE Dil ve Edebiyat Arastirmalari Dergisi , 2023
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale7 - A Literature Review on the Effect of Artificial Intelligence on Education
ÇAYIR AYBALA , Yayın Yeri:JOURNAL OF HUMAN AND SOCIAL SCIENCES , 2023
Uluslararası Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Özgün Makale8 - A Review of Postgraduate Studies on Home Literacy Environment
ÇAYIR AYBALA , Yayın Yeri:JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES AND EDUCATION , 2023
Uluslararası Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Özgün Makale9 - Analyzing Primary School Teachers’ Theoritical Background Of Teaching Reading
ÇAYIR AYBALA , Yayın Yeri:Social Sciences Studies Journal , 2017
Uluslararası Hakemli ESJI, COPERNICUS, ARI, DIIF, SSRN, ASI, DRJI Özgün MakaleÇAYIR AYBALA,BALCI EMİNE , Yayın Yeri:International Journal of Turkish Literature Culture Education , 2017
Uluslararası Hakemli EBSCO Özgün Makale11 - İlkokuma Yazma Öğretimi Sürecinde Sınıf Öğretmenlerinin İletişim Niteliklerinin Belirlenmesi
ÇAYIR AYBALA , Yayın Yeri:Cumhuriyet İnternational Journal of Education , 2017
Uluslararası Hakemli EBSCO Özgün Makale12 - Analyzing the Reading Skills and Visual Perception Levels of First Grade Students
ÇAYIR AYBALA , Yayın Yeri:Universal Journal of Educational Research , 2017
Uluslararası Hakemli ERIC Özgün Makale13 - Reading Performance Profile of Children with Dyslexia in Primary and Secondary School Students
BALCI EMİNE,ÇAYIR AYBALA , Yayın Yeri:Journal of Education and Learning , 2017
Uluslararası Hakemli ERIC Özgün MakaleÇAYIR AYBALA , Yayın Yeri:Educational Research and Reviews , 2017
Uluslararası Hakemli ERİC Özgün MakaleBALCI EMİNE,ÇAYIR AYBALA , Yayın Yeri:Ana Dili Eğitimi Dergisi , 2017
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale16 - Öğretmen Adaylarını Kitap Okumak İçin En Çok Ne Güdülemektedir?
DEĞİRMENCİ GÜNDOĞMUŞ HATİCE,ÇAYIR AYBALA , Yayın Yeri:Turkish Studies , 2016
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale17 - Öğrencilerin Bakış Açısıyla Hayat Boyu Öğrenme: Nitel Çalışma
ÇAYIR AYBALA,DEĞİRMENCİ GÜNDOĞMUŞ HATİCE , Yayın Yeri:Turkish Studies , 2016
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün MakaleÇAYIR AYBALA,ULUSOY MUSTAFA , Yayın Yeri:Cumhuriyet International Journal of Education , 2014
Uluslararası Hakemli DOAJ, DRJI, CRI, ASOS, AKADEMİK DİZİN, TEI Özgün MakaleÇAYIR AYBALA,KOÇBEKER EİD BEYHAN NAZLI , Yayın Yeri:e-Journal of New World Sciences Academy Education Sciences , 2010
Uluslararası Hakemli EBSCO Özgün Makale1 - Çocuğun Okuryazarlık Becerilerinin Geliştirilmesinde Ailenin Rolü
DEĞİRMENCİ GÜNDOĞMUŞ HATİCE, ÇAYIR AYBALA ( 28.10.2022 - 30.10.2022 ) , Yayın Yeri: Uluslararası Türk Tarihi ve Niksar Sempozyumu
ÇAYIR AYBALA, DEĞİRMENCİ GÜNDOĞMUŞ HATİCE ( 28.10.2022 - 30.10.2022 ) , Yayın Yeri: Uluslararası Türk Tarihi ve Niksar Sempozyumu
3 - İlkokul Öğrencilerinin Dinleme Becerilerinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
DEĞİRMENCİ GÜNDOĞMUŞ HATİCE, ÇAYIR AYBALA ( 26.10.2023 - 29.10.2023 ) , Yayın Yeri: İNCES Uluslararası Eğitim ve Bilim Kongresi
4 - SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DİJİTAL UYGULAMA İLE OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİSİNİN İNCELENMESİ
ÇAYIR AYBALA, DEĞİRMENCİ GÜNDOĞMUŞ HATİCE ( 26.10.2023 - 29.10.2023 ) , Yayın Yeri: İNCES Uluslararası Eğitim ve Bilim Kongresi
5 - Öğretmen Adaylarını Kitap Okumak İçin En Çok Ne Güdülemektedir?
DEĞİRMENCİ GÜNDOĞMUŞ HATİCE,ÇAYIR AYBALA ( 26.06.2015 - 28.06.2015 ) , Yayın Yeri: 4th International Conference on Education
6 - Öğrencilerin Bakış Açısıyla Hayat Boyu Öğrenme: Nitel Çalışma
ÇAYIR AYBALA,DEĞİRMENCİ GÜNDOĞMUŞ HATİCE ( 26.06.2015 - 28.06.2015 ) , Yayın Yeri: 4th International Conference on Education
7 - Sınıf Öğretmeni Adaylarının Metin Oluşturmadaki Sorunlarının Belirlenmesi
ÇAYIR AYBALA ( 21.09.2017 - 23.09.2017 ) , Yayın Yeri: 1. Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu
ÇAYIR AYBALA ( 21.09.2017 - 23.09.2017 ) , Yayın Yeri: 1. Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu
ÇAYIR AYBALA,KOÇBEKER EİD BEYHAN NAZLI ( 20.05.2010 - 22.05.2010 ) , Yayın Yeri: IX. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
10 - Okuduğunu Anlamanın Bir Belirleyicisi Olarak Akıcı Okuma
ÇAYIR AYBALA ( 20.04.2017 - 23.04.2017 ) , Yayın Yeri: 2nd International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences
ÇAYIR AYBALA ( 20.04.2017 - 23.04.2017 ) , Yayın Yeri: 26th International Conference on Educational Sciences
12 - Metaphors Developed by Preservice Teachers Related to Concept of Brain
ÇAYIR AYBALA ( 19.05.2016 - 22.05.2016 ) , Yayın Yeri: XIII.Uluslararası Kognitif Nörobilim Kongresi
13 - Okuryazarlık Süreci ve Öz Düzenleme Becerileri
DEĞİRMENCİ GÜNDOĞMUŞ HATİCE, ÇAYIR AYBALA ( 14.11.2022 - 17.11.2022 ) , Yayın Yeri: 20.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
14 - Disleksiyi Anlamak
ÇAYIR AYBALA, DEĞİRMENCİ GÜNDOĞMUŞ HATİCE ( 14.11.2022 - 17.11.2022 ) , Yayın Yeri: 20.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
15 - İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN KONUŞMA BECERİLERİNİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
DEĞİRMENCİ GÜNDOĞMUŞ HATİCE, ÇAYIR AYBALA ( 11.10.2023 - 14.10.2023 ) , Yayın Yeri: 21.Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi
16 - Sınıf Öğretmenliği Adaylarının Metin Oluşturabilme Becerileri
ÇAYIR AYBALA, DEĞİRMENCİ GÜNDOĞMUŞ HATİCE ( 11.10.2023 - 14.10.2023 ) , Yayın Yeri: 21.Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi
17 - SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ERKEN OKURYAZARLIK BECERİLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
DEĞİRMENCİ GÜNDOĞMUŞ HATİCE, ÇAYIR AYBALA ( 09.11.2023 - ) , Yayın Yeri: 21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
18 - COVID-19 SALGIN DÖNEMİNDE UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNE İLİŞKİN VELİ GÖRÜŞLERİ
ÇAYIR AYBALA, DEĞİRMENCİ GÜNDOĞMUŞ HATİCE ( 09.11.2023 - ) , Yayın Yeri: 21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
19 - 6-12 Yaş Arasındaki Down Sendromlu Çocukların Dil Gelişimi
ÇAYIR AYBALA,SÜNGÜ EFTAL ( 05.05.2011 - 07.05.2011 ) , Yayın Yeri: X. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
20 - Okumaya Güdüleyen Üniversite Ortamlarının Belirlenmesine Yönelik Öğretmen Adayı Görüşleri
DEĞİRMENCİ GÜNDOĞMUŞ HATİCE,ÇAYIR AYBALA ( 03.11.2016 - 05.11.2016 ) , Yayın Yeri: 1. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS
21 - Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okuma Güçlüğüne İlişkin Görüşleri
ÇAYIR AYBALA,DEĞİRMENCİ GÜNDOĞMUŞ HATİCE ( 03.11.2016 - 05.11.2016 ) , Yayın Yeri: 1. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS
22 - Öğrenciyi Kitap Okumak İçin En Çok Ne Güdüler?
ÇAYIR AYBALA,DEĞİRMENCİ GÜNDOĞMUŞ HATİCE ( - ) , Yayın Yeri: 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | Öğrenim Türü |
---|---|---|---|---|
2015-2016 | Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi | Türkçe | 2 | Lisans |
2015-2016 | Sosyoloji | Türkçe | 2 | Lisans |
2016-2017 | İlköğretimde Kaynaştırma | Türkçe | 3 | Lisans |
2016-2017 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 | Lisans |
2016-2017 | Türkçe 2-Sözlü Anlatım | Türkçe | 2 | Lisans |
2016-2017 | Eğitim Psikolojisi | Türkçe | 3 | Lisans |
2016-2017 | Rehberlik | Türkçe | 3 | Lisans |
2016-2017 | Türkçe 1-Yazılı Anlatım | Türkçe | 2 | Lisans |
2017-2018 | Özel Eğitim | Türkçe | 2 | Lisans |
2017-2018 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 2 | Lisans |
2017-2018 | Matematik Öğretimi I | Türkçe | 3 | Lisans |
2017-2018 | Eğitim Bilimine Giriş | Türkçe | 3 | Lisans |
2020-2021 | Beyin ve Okuma | Türkçe | 2 | Lisans |
2021-2022 | İlkokuma ve Yazma Öğretimi | Türkçe | 3 | Lisans |
2021-2022 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 1 | Lisans |
2021-2022 | RİSK ALTINDAKİ ÇOCUKLAR VE EĞİTİMİ | Türkçe | 2 | Lisans |
2021-2022 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 | Lisans |
2021-2022 | Türkçe Öğretimi | Türkçe | 3 | Lisans |
2022-2023 | Sosyal Beceri Öğretimi | Türkçe | 2 | Lisans |
2022-2023 | Çocuk Edebiyatı | Türkçe | 2 | Lisans |
2022-2023 | İlkokuma Yazma Öğretimi | Türkçe | 3 | Yüksek Lisans |
2022-2023 | Uzmanlık Alan Dersi | Türkçe | 8 | Yüksek Lisans |
2022-2023 | Duygusal Zeka ve Öğrenme | Türkçe | 2 | Yüksek Lisans |
2022-2023 | Beyin ve Öğrenme | Türkçe | 3 | Yüksek Lisans |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı | Program |
---|---|---|---|
2019 | GÜLSÜM ALTINDAL | İlkokul 3. sınıf matematik dersinde yaratıcı drama yönteminin öğrencilerin başarılarına, tutumlarına ve bilgilerinin kalıcılığına etkisi | Yüksek Lisans |
2018 | GÜLSÜM ALTINDAL | İlkokul 3. Sınıf Matematik Dersinde Yaratıcı Drama Yönteminin Öğrencilerin Başarılarına, Tutumlarına ve Öğrenmelerinin Kalıcılığına Etkisi | Yüksek Lisans |
Milli Eğitim Bakanlığı
ÖĞRETMEN